Колектив

Світлана Телеглова

Актор Київського академічного драматичного театру на Подолі. Закінчив Київський національний університет театру, кіно і ТБ ім. І. К. Карпенка-Карого.

У театрі з 2004 року.

ТЕАТРАЛЬНІ РОБОТИ :

 «Амнезія»  В. Кучинський – Випадок;

«Вертеп» В. Шевчук – Син Ірода, Жид;

«Щоденник молодого лікаря» М. Булгакова – Доктор Поляков;

«Гравці» М. Гоголь  – Глов-молодший;

“Лебедине озеро. Сутінки”  Т. Могильник – Женя;

«Льовушка» А. Крим – Вітька;

«Мертві душі» М. Гоголь – Прокурор Антіпатор Захарович;

«Моє століття» М. Лоранс – Чоловік, що розносить королівські солодощі, Чоловік із магазину квітів;

«На дні» М. Горький  – Актор;

«Нові страждання молодого В.» Й. Гете – Віллі;

«Опера Мафіозо» В. Станілов – Дон Калоджеро;

«Осінь у Вероні, або правдива історія Ромео і Джульєтти» А. Крим- Патрік;

«Дивакуватий Журден» М. Булгаков – Клеонт;

«Сто тисяч» І. Карпенко- Карий – Савка, кум Герасима;

«Трактирщица» К. Гольдоні – Фабріціо;

«Фараони» О. Коломієць – Оверко, завідувач птахофермою;

«Шість чорних свічок» М. Макдона – Бойль; 

“Шестеро персонажів у пошуках автора” Л. Піранделло – Син;

“Зойчина квартира” М. Булгаков – Олександр Тарасович Аметистов, адміністратор;

“Шинель” М. Гоголь – Акакій Акакійович;

“Шоу про шоу” В. Гуляйченко, Т. Могильник – Женя;

“Ревізія – шмавізія” А. Крим – Самородок;

“Сильніше пристрасті, більше, ніж любов” А. Чехов – Шипучин Андрій Андрійович, Іван Васильович Ломов;

“Пастка для самотнього мужчини” Р. Тома – Кюре;

“Він і вона” А. Чехов – Німець, Кувалдін, Чоловік танцюристки, Оповідач;

РОБОТИ В КІНО

2008 — «За все тобі дякую-3» — епізод;
2009 — «Повернення Мухтара–5» (37 серія) — Віталій;
2010 — «Віра, Надія, Любов» — епізод;
2011 — «Лють» (фільм 7) — Кіса;
2012 — «Порох та дріб» (фільм 8) — Дерганий;
2014 — «Білі вовки-2» — Ігор Обухів;
2014 — «Мажор» — Косар, реконструктор зброї;
2015 — «Відділ 44» (7 серія) — Гена;
2016 — «Майор і магія» — епізод;
2017 — «Дитина на мільйон» — епізод;
2018 — «Інший»
2018 — «Найкраще» — Борис Євгенович, чиновник;
2018 — «Папаньки» — Герман;
2018 — «Фокстер та марсі»
2019 — «Артист» — Щуплий, підручний Балоги;
2019 — «Дике поле»
2019 — Заборонений — | Віктор Медведчук, радянський адвокат Василя Стуса;
2019 — «Годинник із зозулею» — Павло Жизлевський;
2020 — «І будуть люди»
2020 — «Папаньки–2» — Герман;
2020 — «Ти тільки мій» — епізод;
2022 — «Папаньки–4» — Герман;
2022 — «Дім бобринських» — злочинець;
2024 — «Будинок „Слово“: Нескінчений роман» — Аркадій Любченко;

***

Фестивалі: 

2008 – Енергодар. Фестиваль «Добрий театр».

2019 – Львів. Міжнародний театральний фестиваль «Золотий лев».

2019 – Дніпро. Всеукраїнський театральний фестиваль «Феєрія Дніпра».

***

Премія “Київська Пектораль” – 2019 у номінації “За краще виконання чоловічої ролі» (роль Олександра Тарасовича Аметистова, адміністратора у виставі за Михайлом Булгаковим «Зойчина квартира», режисер-постановник Максим Голенко).

***

?
– Вперше я вийшов на сцену ще в дитинстві, десь років у 5-6, співав на різних конкурсах. Постійно відчував хвилювання, дуже сильне, трусилися ноги, слина підступала так, що доводилось ковтати слова, і це під час співу вживу, після цього було дуже соромно. Хвилювання пройшло вже після кількох років роботи в театрі. Мені здається, що Бог для цього дав мені таку професію, щоб долати свій острах.
?
– Дебютна роль у Театрі на Подолі – Клеонт у виставі «Дивакуватий Журден», але вперше на сцену цього театру вийшов у ролі імпресаріо у виставі «Опера Мафіозо». Приїхав на репетицію «Журдена», а ввечері мала бути вистава, й актор, який грав імпресаріо, попросив мене зіграти. Того ж вечора я і вийшов на сцену Театру на Подолі.
?
– У день прем’єри «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» я прокинувся із думкою: «Невже сьогодні?» Коли засинав, думок вже не було. Було задоволення та приємна втома.
?
– Чіпка для мене – людина, доведена до відчаю, яка, шукаючи справедливості, не знаходить її і тому вважає, що справедливості можна добитися лише силою та жорстокими діями. Звичайно, вистава – це трактування твору і тому трохи відрізняється від нього. За романом Чіпка до всьго ще й здається не досить розумною людиною, – вважаючи себе лідером, він, на мою думку, виявляється одержимою людиною, що й призводить до падіння.
?
– Щодо ролі найважче було звести все разом: дію, текст, музику і решту нюансів. Досвід з читкою репу не був важким, бо я з дитинства займаюся музикою, в юності грав у музичних групах, писав та пишу тексти і музику в різних стилях. Реп – не виняток, тобто досвід був і «єа»! 
?
– «Дике Поле», в якому я знявся, – круте кіно, над яким працювала крута команда! Взагалі кіно та театр – різні жанри, важко буває і там, і там.
?
– Не доводилось ловити себе на думці, що мені страшно когось зіграти. Мабуть, немає таких. 

Спектаклі

ХІБА РЕВУТЬ ВОЛИ, ЯК ЯСЛА ПОВНІ? − Чіпка

СТО ТИСЯЧ − Савка, кум Герасима

КАМІННИЙ ГОСПОДАР − Командор дон Гонзаго де Мендоза

Тускульські бесіди − Брут

Хазяїн − Феноген

ЦАР ЕДІП − Креон

Зелені коридори − Європейка, режисер