Театр

Театр на Подолі – приклад європейського театру, в якому мінімалізм поєднано з технологіями. Нова сцена відповідає найсучаснішим світовим вимогам. На сьогоднішній день це перший і єдиний завершений проект модерного театру незалежної України. Зала розрахована на 253 гостя.

Трохи більше ніж 30 років назад Андріївський узвіз був зовсім іншою вулицею. Тут не було театрів і ресторанчиків, не продавалися сувеніри, і не писалися картини, не працювали музеї, і галереї, і вже точно ніхто не зміг би назвати його серцем Києва, хіба жартома.

Театр на подолі, хол, 19/02/2018

Однак 1987 року другим культурним місцем вулиці став театр на Подолі з молодим прогресивним андеграунд колективом. Другим, бо першим був напівзруйнований замок Річарда, що так вабив мистецьку молодь своїм духом розпаду і легендами про привидів.
Але з приходом театру все змінилося.
Сьогодні Андріївський узвіз – улюблена вулиця туристів і киян. Тут продаються найромантичніші речі, тут найкращі краєвиди на Київ і Дніпро, тут по-особливому смакує українська кухня і саме тут складають найромантичніші містичні історії.

Театр оснащено 2 спеціальними екранами, 6 відеопроекторами, з якими працюють унікальні рухомі жорсткі куліси, проекційні екрани та підлога. Це дозволяє працювати без матеріальної декорації. Є дві накладні сцени: англійське поворотне коло і конструкція, що змінює кут нахилу поверхні до 90 градусів.
Спеціальна акустична система забезпечує потужний та абсолютно однаковий звук для кожного місця у залі. Один із найсучасніших у світі звукових пультів дозволяє озвучити два повних симфонічних оркестри. Освітлювальний цех налічує понад 150 приборів різного типу. Театр працює з голографічною плівкою та сіткою. А також має машини-генератори: диму, туману, вітру, снігу і навіть дощу. 5D ефект забезпечує спеціальна установка з розпилення запахів.

Театр доступний для людей з інвалідністю, вистави перекладаються мовою жестів, працює аудіодескрипція (спеціальний опис для незрячих чи слабозорих), є опція ігрової кімнати, де проходять театральні майстер-класи, якою можуть скористатися батьки, що прийшли на виставу з маленькими дітками.

Театр на Подолі – театр для кожного.

  • 09.01.2019
    Вакансії

    Київський академічний драматичний театр на Подолі ОГОЛОШУЄ КОНКУРС На посаду: -режисер-постановник Вимоги до кандидатів: Освіта за фахом Досвід роботи за фахом Претенденти, які бажають взяти участь у конкурсі, подають заяву у довільній формі. До заяви додаються такі документи: особовий листок…

    Детальніше
  • 16.12.2018
    Всеукраїнська акція “Мистецтво проти наркоманії та СНІДу” (2003 – 2004)

    Всеукраїнська акція “Мистецтво проти наркоманії та СНІДу” (2003 – 2004) Всеукраїнська акція “СНІД стосується кожного! Мистецтво проти наркоманії та СНІДу” зініційована Креативним фондом імені Михайла Булгакова, Державним комітетом у справах сім’ї та молоді, Головним управлінням культури, Британською радою, Українським центром…

    Детальніше
  • Звідки беруться діти? Проект

    Загальнонаціональна благодійна програма “Допомогти так легко”  Загальнонаціональна благодійна програма “Допомогти так легко” спрямована на допомогу безпритульним дітям України. За офіційною статистикою таких дітей в нашій країні більше 200 000, та насправді ця цифра не є точною. Страшно сказати, але нині…

    Детальніше
  • Міжнародний фестиваль мистецтв ім. М.А.Булгакова

    Творчість і особистість Михайла Булгакова не перестають хвилювати його шанувальників з усього світу. Булгаков – один із світлих, таємничих і загадкових знаків в історії мистецтва, який поряд з іменами Гофмана, Гете, Гоголя, Габріеля Гарсіа Маркеса, Борхеса викликає суперечливі почуття, лякає нерозгаданістю й…

    Детальніше
  • 17.10.2018
    Театр у місті

    Проект «Театр у місті» є частиною соціально-освітньо-мистецької програми «Театр для всіх. Театр для кожного», яку Київський академічний драматичний театр на Подолі започатковує у сезоні 2017–2018 рр. з відкриттям нової будівлі. Мета проекту «Театр у місті» – представити успішні практики, які…

    Детальніше

Театр на Подолі – будинок зразка кінця 19 – початку 20 століття. На межі 20 століття комплекс будівель належав відомому київському ювеліру, котрий використовував корпус Б як ювелірну та іконописну майстерні, а на другому поверсі, як і зараз, була сцена, де працював домашній театр. У корпусі А, на місці якого розташована Нова сцена реконструйованого театру, він проживав особисто. Особливість будинку – вдалий приклад архітектурного рішення періоду еклектизму. В середині 1980-х будівлю було передано Театру на Подолі.
У жовтні 2017 року театр відкрив президент України Петро Порошенко, завершивши 25-ти літню епопею капітальної реконструкції.

«Mamihlapinatapai»

Сьогодні Андріївський узвіз – улюблена вулиця туристів і киян. Тут продаються найромантичніші речі, тут найкращі краєвиди на Київ і Дніпро, тут по-особливому смакує українська кухня і саме тут складають найромантичніші містичні історії.

Одна з таких стала п’єсою, що втілена у театральному буріме «Вернісаж на Андріївському». Прем’єра вистави відбулася у 2014 році. Буріме  – це калейдоскоп яскравих персонажів, легенд і оповідок. Мабуть, це слово якнайкраще описує барвистий Андріївський узвіз сьогодні. Вистава розповідає відразу кілька дивним чином переплетених історій, змальовує персонажів, яких гості цієї вулиці часто зустрічали на ній: будь-то професор-поет, офіціант-колекціонер, актор-перформер.

Події відбуваються у кафе, яке зветься «Маміхлапінатапай», що у перекладі з мови племені Вогняної Землі (яганів) значить «Погляд між двома людьми, у якому виражається бажання кожного, що інший стане ініціатором того, чого хочуть обидва, але жоден не хоче бути першим».  Це слово можна вважати випадковим, але не для такої вулиці, де випадковості змінюють перебіг подій. До речі, це слово занесене до Книги рекордів Гіннеса, як таке, що вміщає у собі найбільше сенсів. Як і одна маленька вулиця, що зібрала у собі десятки таких різнобарвних осередків культури.

А вистава «Вернісаж на Андріївському» стала дуже характерним спектаклем-карнавалом, у якому ми намагаємося щоразу відтворити дух неординарної вулиці у вигаданому кафе з назвою «Mamihlapinatapai».

  • Художній керівник та режисер Театру на Подолі Віталій Малахов розповів Theatre.love про плани у театрі, благодійність та вистави Адміністратор блогу 13:53 – 18 липня 2019 Віталій Малахов – український театральний режисер, художній керівник-директор Київського драматичного театру на Подолі. Лауреат національної премії України…

  • Халаїмов та інші Юрий Володарский   Максим Голенко в последнее время ставит спектакли зрелищные, масштабные, с большим размахом. На этот раз большой размах случился в Театре на Подоле: «Зойкина квартира» длится три часа, в ней задействованы два десятка актеров, на…

  • А чи знали Ви, що… Цікаві факти про Театр на Подолі👇 🏡 У 1987 році Театр на Подолі став першою культурною інституцією на Андріївському узвозі, до тих пір це був лише житловий масив, а не туристичне місце. 👥 Зараз це перший “Театр для кожного”,…

  • Хоча від написання комедії «За двома зайцями» минуло більше ніж 130 років, вона не втрачає своєї популярності і в наш час. Нещодавно поставили виставу за шедевром української літератури і в Київському академічному театрі на Подолі. Але дію перенесли у ХХІ століття. Отож, слово режисеру-постановнику Ігорю Матіїву. — Напевне, «За двома зайцями»…

  • Масаж аури Театр на Подолі — театр-команда 8 травня, 2019 – 10:36 ПРЕМ’ЄРА «СНІГ У КВІТНІ» ЗА ПОВІСТЮ Т.ВІЛЬЯМСА «КАНІКУЛИ В РИМІ», ЩЕ ОДНА ЯСКРАВА ФАРБА В НИНІШНІЙ ПАЛІТРІ ТЕАТРУ НА ПОДОЛІ. НАСТУПНИЙ ПОКАЗ ВИСТАВИ ВІДБУДЕТЬСЯ 8 ТРАВНЯ / ФОТО…

  • Читайте про це “Російська”.

  • Читайте про це “Російська”.

  • У репертуарі київського Театру на Подолі з’явилася вистава, на яку варто звернути увагу: рок-мюзикл про Революцію Гідності “Got to be free” (Маєш бути вільним). Тьмяно освітлена сцена.У кріслі першого ряду зосереджений чоловік попиває каву. Це режисер-постановник Віталій Малахов дає вказівки технічному персоналу…

  • Фото Ірини Марконі — найпотужніше промо для будь-якої вистави! Колись на Тиждні актуальної п’єси Іван Вирипаєв, який тоді в рамках фесту проводив лекцію по скайпу сказав: “Основная проблема современной драматургии в том, что современный драматург не верит в то, что пьеса…