Колектив

Дмитро Грицай

Актор Київського академічного драматичного театру на Подолі.

Закінчив школу-студію Кримського академічного театру ім. М. Горького. В 2007 році закінчив Київський національний університет театру, кіно і ТБ ім. І. К. Карпенка-Карого.

У театрі з 2006 року.

РОБОТИ У ТЕАТРІ:

“Вернісаж на Андріївському” В. Малахова – Актор;

“Віра, Надія, Любов … (Яма) О. Купріна – Ванька – Встанька;

“Щоденник молодого лікаря” М. Булгаков – Доктор Поляков;

“Ліс” О. Островського – Щасливцев;

“Мати” К. Чапека – Іван;

“Мертві душі” М. Гоголя – Голова Іван Григорович;

“На дні” М. Горького – Кліщ Андрій Митрич;

“Минулого літа в Чулимську” О. Вампілова – Пашка;

“Шестеро персонажів у пошуках автора” Л. Піранделло – Прем’єр;

“Зойчина квартира” М. Булгаков – Товариш Пеструхін;

“Дивакуватий Журден” М. Булгаков – Ков’єль;

“ОБЕЖ” Б. Нушич – Пан Сушич, чиновник Головного Контролю, міліціонер;

РОБОТИ У КІНО:

“Мухтар”;

“Мухтар-2”;

“Повернення Мухтара”;

“Рідні люди”;

“Не квап любов”;

“Маршрут милосердя”;

“Чужі помилки”

ФЕСТИВАЛІ:

2003. Санкт-Петербург. Фестиваль ім. М. Булгакова. З Кримським академічним російським драматичним театром ім. М. Горького;

2004. Москва. Фестиваль “Весь Гоголь”. З Кіровоградським театром ім. М. Кропивницького – приз глядацьких симпатій;

2007. Москва. Фестиваль “Твій шанс”.

***
?
– Колись ще у Сімферополі я грав у виставі «Малюк і Карлсон». Піднімалася завіса, на сцені стоїть малюк, тобто я, з плюшевою іграшкою… І костюмчик ще у мене був – шорти і панчошки, а частина ніг була голою. Я, значить, промовляю цілий монолог про те, як би було круто мати справжнього песика, звучить сумна музика, я пускаю сльозу. Драматична сцена! І тут із зали тоненький голосок: «Мамо, мамо, а в малюка ноги волохаті!»
?
– У Театрі на Подолі я вже 18 років. Коли тільки випустився із театрального, у театрі було мало молоді – тільки Аня Саліванчук і Рома Халаїмов. І тоді взяли до трупи майже увесь випуск Рушковського… Максима Грубера, Сашу Фоменко, який тоді прийшов як артист… І нам, тоді ще зеленим, почали одразу давати головні ролі. Згодом частина молоді, яка прийшла зі мною, розсіялася. Хтось пішов до інших театрів… Ми наче всі були разом, ніби якусь зірочку схопили, і настає такий момент, що все якісь епізоди, мало нових робіт… У такі моменти були думки про другу роботу. Приходиш додому, сідаєш і думаєш: «Так. А що ж я ще вмію? Крім того, що імітувати, що я щось вмію?» А нічого. Такі легкі депресії іноді трапляються. Та потім починає щось виходити, чи іноді навіть доводиться змиритися із тим, що щось тобі не дається. 

Спектаклі

ХІБА РЕВУТЬ ВОЛИ, ЯК ЯСЛА ПОВНІ? − Грицько

ЗА ДВОМА ЗАЙЦЯМИ − Другий бас

1984 − Вінстон Сміт

ВБИТИ НЕ МОЖНА РОЗЛУЧИТИСЯ − Валентин

Хазяїн − Феноген

Зелені коридори − Громадянин Канади, соцінспектор

СТО ТИСЯЧ − Клим

НОЖИЦІ − Перукар

ЦАР ЕДІП − Креонт